Hej

Yes Exan är färdig vilken befrielse nu tar jag helg.
Med det finns en rad med saker som måste göras idag.
* Städa allt från dammsuga till att städa toaletterna, till att plocka
*granen måste packas ner idag
*Något så roligt som att åka och stor handla måste göras idag
*hänga tvätt
Vill inte tänka på hur lång den här listan skulle kunna bli om jag tänker efter.

Imorrn ska Felicia få vara ledig från dagis, det finns INGEN anledning att hon ska vara på dagis när jag är LEDIG. 
Jag tycker det är sååå fel rent ut sakt att vissa föräldrar väljer att ha sina barn på dagis fast att de själva är lediga.
Ska Felicia behöva vara heldag på dagis medans jag roar mig med att gå på stan eller fikar hos en vän etc.
Hur kan man välja att göra så. 
De där lätt kanske lite hårt när jag skrev att man väljer bort att inte vara med sitt barn, vad jag menar är att man väljer att ha barnet på dagis istället för att vara hemma tillsammans. Dom som tycker jag är knäpp eller oförskämd får tycka det.
 

Från och med idag har vi ingen hemtelefon så ni som har vårat hem nummer radera det och nå oss på mobilerna istället.

Nu måste jag börja med alla måsten här hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0