HEJ

Våran dator är fortfarnade trasig, men en kompis till oss var och kollade på den idag så vi får nog igång den i helgen som tur är, fan va man saknar den helt sjukt va beroende man blir.
Nu är vi hemma hos mamma och pappa på lite middag då vi inte har något fungerande kök.
Då vi idag har målat vårat kakel svart blev jätte nöjd.
Tack madde för din hjälp idag.
Och tack för titten alltid lika mysigt och avslappnat fast att vi inte har träffats på evigheterb nu.
(du kommer alltid vara en person som jag tycker väldigt mycket om) 

Jag sätter in nya bilder på köket så fort jag får tillgång till min dator.

Nu ska vi kolla på Lets Dance!!


Så här liten är typ Sebastian som jag träffade idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0