Farväl min vän....

Kanske man borde förbereda sig för ljusare tider..
Kanske kan man snart se ljuset...

Våran vän Sandra åker till Thailand i slutet av Januari, skoja om man är avis nu när det är svin kallt ute typ - 20 grader, inte ens mössa och vantar kan skydda en från kylan nu.
Det skiljer väll bara sådär 40 grader mellan Thailand och sverige idag JiiPPIiii.
Vi tjejer från basgruppen samlades idag för o käka en sista lunch på stan tillsammans.
Kommer Sakna dig Sandra,
Du är en frisk fläckt i gruppen, du är alltid den som drar de roligaste skämten, den som kommer med de klockrenaste kommentarerna, du är den som alltid är så positive och kreativ när de gäller, Och hur ska de gå utan dig i datasalen, du skriver ju snabbare än tåget går.
Ta hand om dig, och låt inget stoppa dig. Vad det än är du vill göra så gör det, följ ditt hjärta för det är bara du själv som kan hindra dig från dina drömmar ingen annan. Lycka till med vad du en tänker hitta på, du klara det!




Imorrn blir det o plugga på hemma plan.
Ska lämna Felicia vid 10.00 och sen ska jag och datorn bli ett hade jag tänkt.
Om det är någon som är sugen på en fika så kom gärna över och befria mig från datorn och alla dessa litteratur böcker en liten stund vid lunch.


Kommentarer
Postat av: sa

NEHE FAN VA BÄST INLÄGGGGGGGGGGG DU E BÄST ELLEPELLEHIIHIHIHIIHIH



GODASTE BURGAREN IDAG!!!

2010-01-07 @ 23:13:09
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Fan va god den var, skoja inte att de var sista gången jag åt en sån... mums.!!!!!!!!!!



Kramiz

2010-01-08 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0