Efter hårt arbete får man en belöning

Efter en trögstartad förmiddag med läxböckerna i centrum, fick jag lov att ringa syster och fråga om vi kunde ta en tripp på stan för lite shopping. Jag tycker att jag är värd en tröja eller iallafall några timme på stan för att rensa hjärnan lite. Och så blev det, jag hämtade upp syster vid 2 tiden och vi rullade iväg till stan i en iskall bil, det hjälper inte ens och ha bilen i garaget när det är -18 grader ute.

Första stoppet gjorde vi på Gina där inne träffade jag Veronica som jobbar där inne. Hon är alltid så trevlig och snygg.
Hon är perfekt för att arbeta i en butik.

Varken jag eller syrran köpte något där inne, det var så utplockat och jag har lovat mig själv att inte ens kolla på vad de har fått in för nya kläderna.

Näst på tur blev det Lindex där hittade jag en ny väska, i den får jag plats med alla mina kollegieblock och böcker till skolan som jag har letat i över ett halv år och nu så fanns den på 
Lindex för 149kr.

 
Det är nitar längst uppe på den men de syns inte här.

Sen sprang vi in på Vero moda, svärmor gav mig ett presentkort på 500kr när jag fyllde, tyvärr så hittade jag inget den här gången.

På Monki köpte jag en T-shirt för bara 60 kr =).


När vi ändå var igång så slank vi in på KappAhl där jag köpte detta armbandet

Som ni säkert har förstått vid det här laget så har jag fått nån förkärlek för nitar, det ska vara på skor, armband, kläder och väskor.
Jag har samlat på mig en hel del nu, Patrik bara garvar.

 Patrik fick en tröja den orkar jag inte sätta in en bild på =)

Snart ska jag åka och köpa pizza, vi orkar inte laga någon mat idag FY SKÄMS PÅ OSS!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0