Hej, hejsan, tja, läget...

Vilken otroligt lååång och seg dag de har varit i skolan idag vi har haft språklektion mellan 09.15-16.00.
Det som gjorde att tiden gick lite fortare var de stunder vi fick sitta i våra basgrupper och diskutera olika frågor.
Av någon konsdig anledning så började jag må illa strax innan vi fick ta lunch och det gjorde att jag sedan knappt fick i mig någon mat. Istället tog jag med mig min kära vän Anna till Ica och köpa en yoghurt, ett äpple och 2 apelsiner.
Jag började kände mig bättre framåt eftermiddan tack och lov för de, jag är livrädd för o bli magsjuk.

Hemma sen visar det sig att lillskruttan har fått feber jag har hemmastudier nu två dagar så hon får titta på film och mysa med mig i soffan imorrn, sen när hon sover så får jag ta fram läxböckerna och läsa inför den reflektionstext som ska bestå av minns 1800 ord och ska skrivas med storlek 11 och ska vara inlämnad den 7 Februari det är lång tid kvar men det är mycket litteratur som ska läsas.
Idag på tio rasten gick vi bort till Ukk huset och hämtade ut våran senaste hemtenta som jag fick VG på =)!

Nu ska vi titta på familjen annorlunda och sen blir de spårlöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0