Vilken tur jag har

Jag hann bara skicka iväg förra inlägget sen så ringde telefonen och det var min kära vän Annica som undrade om jag var hemma =).
Snabbt sprang jag ner och satte på kaffe och plockade fram fika bröd 
Jiipppiiiee
Tack Annica för att du gav mig lite ledigt från böckerna.
Jag får tok läsa imorrn eftermiddag, men det är lungt.



Finaste Annica
Tack för en härlig pratstund, du är alltid lika go och glad. *kram på dig*

Har precis hämtat hem Felicia från dagis.
Nu när det är så mycket snö åker hon pulka till och från dagis varje dag, de tycker hon är så roligt.
Får se sen när snön har smällt om hon går med på att åka bil till dagis =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0