Bröllop

Imorrn ska vi gå på bröllop
Patriks bästa vän och hans goa tjej ska gifta sig.
Kommer bli jätte fint och det kommer bli ett STORT bröllop, runt 100 gäster.
Har fått höra att de ska spela världens bästa låt i kyrkan, Kommer bli grymt.
Patrik och hans vänner ska hålla tal och spela på festen, ska bli kul.
Det ska oxå bli roligt att få se Patrik i sin kostym igen, sist han hade den på sig var på Felicias dop, han blir lite extra fin när han klär upp sig lite mer än vanligt.... tycker jag ;)
Felicia ska få sova hos farmor som jag vet kommer bli så mysigt och roligt för henne. Vilket barn trivs inte med att få stå i centrum i 24 timmar hos tex farmor eller mormor.
Man vet ju själv hur det var när man fick sova över hos mormor och morfar, man stodd i centrum hela tiden och charmade dom till tusen sen lagade alltid morfar pannkakor åt mig till frukost.

Large View of the Avalon Bridal Gown

Bruden!!

                                                               


När ska en annan gifta sig då?.
Vilken tjej har INTE planerat sitt "dröm"bröllop i huvudet?
Patrik brukar skratta åt mig när jag säger att jag inte alls har allt klart för mig hur jag vill ha det, jag har ju bara lite små detaljer klart för mig, som : Hur klänningen ska se ut, hur klänningen på festen ska se ut (jag vill ha två olika klänningar) en i kyrkan och en lite "sexigare" på kvällen ;).
Det ska självklart vara ett kyrkobröllop som ska ägarum i T-hälla kyrka, där jag är döpt.
Vissa speciella låtar måste spelas i kyrkan, tänker inte avslöja vilka det ska vara.
Har bestämt att skicka pappa till Tyskland för att köpa hem sprit till festen... Fri bar ska de vara.
Vill gärna bjuda många vänner då det faktiskt är MIN dag som jag vill dela med de jag tycker om och umgås mycket med.
Om de ska vara 3 rätters eller inte vet jag inte än ;)
Listan kan bli lång så jag avslutar här med o erkänna att jag är nog precis som många andra tjejer rätt säker på hur jag vill att mitt bröllop skall se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0