peppar peppar ta i trä

Kanske kan jag ropa HEEEJJJ det är nu 1 ½ dygn sen Patrik spydde sista gången, och jag har ej blivit dålig var turen på min sida denna gång?!.Jag är skeptisk så jag ska inte ta ut något i förskott, men jag tror jag klarar mig den här gången, peppar peppar ta i trä


Livrädd som jag var hela dan igår, jag kunde it äta och huset såg ut som "hej kom och hjälp mig", Felicia sprang runt i pyjamasen hela dan och leksakerna växte som berget nere i vardagsrummet så kan jag idag känna ett lugn i kroppen och har börja läsa inför reflektionstexten som ska vara färdig skriven på Söndag.
vi ska skriva ca 1800 ord och jag har skrivit 977 st Yes mindre en hälften kvar nu.

Ikväll ska jag åka och träna med Michaela vi ska gå på Pumpen kl halv 7, sen kör jag Attacken direkt efter, risken finns att jag kommer kryper ut där i från sen klockan halv 9. Men då jag älskar och ta ut mig till max ser jag inte det som något negativt.

Imorrn börjar våran andra ämnesvecka som är Matematik och fysik vecka ämnen som jag tyvärr inte tycker så bra om.

Patrik är den smartaste jag känner för tillfället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0