Ingen vanlig dag idag...

Vad är de för en dag, e det en vanlig dag, nej de är ingen vanlig dag för det är syrrans födelsedag. HURRA, HURRA, HURRA.
Stora damen som nu har blivit 18 år
Jag minns att jag tyckte att det näst bästa med att fylla 18 år var att mamma och pappa betaldade mitt körkort och gav min en bil i present.
Det allra bästa var ju så klart att man äntligen kunde gå på krogen på den tiden så gick man till ett ställe som hette BLÅ.
Rätt synd att de stället inte finns idag tycker jag, där hängde jag med mina dåvarnade vänner Onsdag,Fredag och Lördag, varje vecka. Hur orkade man???

(En snygging som alltid hängde där var så klart min nuvarande sambo)

Idag i skolan så var jag med om en sån fjortis grej mellan några tjejer i klassen, herregud säger jag bara hur omogen får man bli då man "fryser" ut någon ur en grupp. Jag blir såå förbannad!
Vi i våran basgrupp har hur kul som helst tillsammans, är sååå glad för att alla i våran grupp är så otroligt goa och glada så mycket som vi skrattar och skämtar om saker och ting har jag nog aldrig gjort tidigare.
Tummen upp till er kompisar!.
Vi sa till tjejen som idag kände sig utanför och ledsen att hon fick vara med oss istället och att sånna "vänner" som dom är inga man ska lägga tid eller energi på överhuvudtaget.

Nu är de Let´s Dance ett tag sen måste jag kolla på Hockey: Sverige-Vitryssland
Det är i sånna här lägen som man önskar att man hade haft två tv apparater.

Ses imorrn!

Elisabeth Olsson
Syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0