Om 9 timmar ringer klockan

Om bara 9 timmar ringer väckar klockan och en ny vecka med nya utmaningar väntar först ut blir det ännu en bussresa till Vås och denna vecka bjuds det på biologi vecka, vill jag roppa heeej?, nej de vill jag inte.
Har iallafall hört av andra som redan har haft biologiveckan att den var rätt slappt så det känns ändå positivt.
Jag har ändå massor att plugga mig går de ingen nöd på. *snyft*

Har haft en skit mysig fika på tuna park med Sofia idag
Hann med en sväng in på Willys på hemvägen oxå
sen åkte vi till mamma och pappa där de precis skulle sätta sig och käka kvällsmat så felicia fick kycklinggryta med ris och majs.
Vi blev inte kvar så länge då jag hade handlat bingolotter tills ikväll.
*thii* jag vann 100 kr på min.
Vem vet kanske kan jag köpa mig något snyggt för den hundralappen ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen natt i nattis


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var jättekul att träffa er på TP igår och byta några ord. :) Vore skoj om vi kunde få till ett litet gemensamt 2 årskalas i vår. =) KRAM!

2010-03-01 @ 23:01:10
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0