Jag tänker på dig

Pappa ligger på sjukan =(.
Jag ringde honom på väg hem från Felicias dagis för o höra om han ville komma över på lunch vid halv tolv men till svar fick jag att han precis hade blivit inlagd på sjukhuset.
Jag tycker så synd om honom att han aldrig kan få bli frisk och må bra igen.
Hoppas att det inte blir så långvarit där uppe för honom man mår ju nästan "sämre" av att ligga i dom där hemska och stela rummen.
Jag hoppas vi snart kan  åka upp och hälsa på honom.

Här tillsammans med min pappa julen -07 (är gravid)
Min pappa är bäst
Jag har precis läst klart pedagogik boken och fört anteckningar i boken där de står om olika begrepp som jag tror jag behöva kunna på salstentan.
Imorrn får jag den andra pedagogikboken och ska göra samma sak i den, som tur är så är det bara 3 kapitel jag ska läsa i den.

Om cirka 1 timme ska jag och Anna befinna oss på min partner skola och intervjua 2 stycken 5 åringar det ska bli roligt, sen åker vi hem till Anna och skriver ner exakt vad de sa under intervjuen.
För på fredag ska vi redovisa våra intervjuer i helklass.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vad har hänt med din pappa? :( Hoppas har blir bra fort nu. Kram

2010-02-24 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0