Lördag

God morgon på er alla
Idag har jag haft sovmorgon till halv 9 ( Tack Patrik )
Sen plingar grannarna på dörren med nybakade frallor från Ica Slagsta.
Vilken toppen morgon så här långt.

Snart ska jag och Maja åka till Tuna park och köpa en affich till henne som hon sedan ska få sätta klistermärken på efter varje måltid, om hon gör de vi har kommit överrens om.
Hon ser jätte mycket fram imot det.
Ska samtidigt köpa de sista presenterna till syrran vi ska på 18 års kalas imorrn klockan 15.00
Om jag ser något i klädväg som jag tycker är snyggt så ska jag vara stark och bara gå förbi.
*Hjälp*

Jag bara undrar hur mycket snö kan det finnas på denna jord?
Det verkar aldrig vilja ta slut
tänk sen när allt ska bort, det kommer ju ta månader bara de
*snyft*

Det roligaste med att det har snöat så mycket som de har gjort i år, är att följa Patriks besatthet kring vädret, han har full koll på SMHI´S hemsida, Väderkanalen.se, plus text TV.
Han kollar inte 1, eller 2 gånger per dag utan 10 gånger.
Han vet exakt hur många millimeter snö det ska komma varje timme.
Asså han är inte "sjuk" bara väldigt besatt.
Det han egentligen kollar efter är när det ska bli plusgrader och vår.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Wow, vilka grannar ni har! <3 Gick det bra att vara på TP utan att shoppa kläder? ;) Kram

2010-02-21 @ 23:30:37
Postat av: elle

Jag klarar typ 1 av tio gånger att inte handla något när jag är på Tuna Park.

2010-02-23 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0