Känner mig hel igen.. trodde för en sekund att jag hade kilat vidare

Efter en otroligt lyckad fest i Lördag är jag nu tillbaka på banan igen.

Har inte vart inne och skrivit på flera dagar, har varken haft tid eller lust att sitta vid datorn.

Tänkte dra lite Info från festen i Lördags
Vi blev 21 stycken
Först blev det pizza mingel med ett eller två glas vin i handen.
Helt naturligt så delades de upp i två stora grupper, några satt i vardagsrummet och snackade och andra halvan satt eller stodd i köket och pratade.
Jag och Patrik försökte mingla runt så gott det gick.
Tror att alla hade en trevlig kväll, verkade iallafall så.
Vi hade samlat ihop en riktig gott och blandad påse. Jag tror att alla pratade med alla och drack så det stodd härliga till.
Halv 3 slutade festen och jag stupade i säng.
Igår mådde man som en räka.

Nu ska jag och Anna som sitter här bredvid mig och mumsar på en godisbit gå till klassrummet och skriva upp våra rim och ramsor på tavlan.

På återseende


Kommentarer
Postat av: Linda S

Roligt med en lyckad fest! :)

2010-02-01 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0