Hej

Igår hände det som inte får hända när man sitter vid datorn och skriver på en hemtenta. Datorn stängdes ner bara sådär, skärmen blev helt svart
Hur rädd blev inte jag, mitt arbete var tvungen att vara färdigt tills idag .
Som tur är så hade jag precis tryckt på spara så det kunde bara va 1 till 2 rader som försvunnit från texten.
VI MÅSTE HA EN NY DATOR
Jag tog iallafall våran hårddisk och åkte över till mamma och pappa kvart över 7 igår kväll för att skriva klart min reflektionstext.
Den blev klar i tid så nu är det lugnt.

Idag funkar datorn igen =)

Igår Söndag:
Vi var lite smått bakis/ trötta efter de otroligt fina bröllop vi var på i Lördags eftermiddag/ kväll.
Brudparet är som gjorda för varandra hur fina som helst, det lyser verkligen kärlek mellan de två.
Jag och Patrik vi älskar ju varandra men vi är ju inte nyförälskade längre, det var sisådär 5 år sen vi var de.

Bordsplaseringen på festen var valfri, tack för de!.
Så vi satte oss med ett gäng som vi så klart kände.
Maten var super god och mycket gratis dricka blev de medans vi åt.
Många fina tal blev det oxå, Patrik och hans kompisar höll ett av dessa tal.

Sen började festen, baren öppnades.
Allt var jätte billigt, en grogg för 20 kr istället för 110kr på Harrys en stark öl för 10 kri istället för 58 på Harrys en cider för 20 kr istället för 50 spänn på Harrys
Vi dansade och hade hur trevligt som helst.
klockan 02.00 kom taxin och hämtade oss.

Ikväll ska jag åka och träna sen blir det annorlunda familjen och spårlöst när jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: sa

saknar er. ni ska fa en liten present av mig. hihihihihihi

2010-02-09 @ 16:01:30
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Vi saknar dig med, du var en sån härlig o glad tjej. Vi får ta en lunch på papas tapas snart!!

2010-02-10 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0