Hej

Klockan är inte ens halv 8 och jag är redan färdig för att åka till skolan.
I vanligafall börjar aldrig Felicia förre halv 9 på morrnarna.
Men eftersom vissa utav mina kurser hålls i V-ås så måste hon idag vara på dagis innan frukosten.
Denna ämnesveckan som är Teknik ska hållas i V-ås.
Så idag, på Torsdag och på Fredag är jag i V-ås.

Igår kväll lånade vi nya Beck filmen av mamma och pappa, såg verkligen fram imot att se den då hela familjen sa att den var bland de bättre dom gjort.
Yes tänkte jag.
Men så sätter vi på filmen och de går kanske 1 minut och sen säger vi båda DEN HÄR HAR VI JU SÄTT.
Vi var ju på bio och såg den för tusen år sen
inte kom vi ihåg de.
Så vi tittade på blåsningen istället =(.

Nu ska vi åka, får se om vi hörs i eftermiddag.
Ikväll blir det träning iallafall.


Kommentarer
Postat av: Carro

Visst är det typiskt när det blir så.. :( Kan inte alls hålla reda på vilka av Beck- och Wallanderfilmerna vi sett ;)

2010-02-18 @ 19:17:44
Postat av: Carro

Visst är det typiskt när det blir så.. :( Själv kan jag inte alls hålla reda på vilka av Beck- och Wallanderfilmerna vi sett! ;D

2010-02-18 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0