Fredag

Så var ännu en ämnesvecka avklarad.
Sista lektionen hade vi idag på förmiddan i matematik och fysik.
Vi fick göra en utvärdering av ämnesveckan innan vi gick hem.
Överlag har matematik och fysik passen varit riktigt roliga Och de skrev jag me.
Den läraren som jag mötte Tisdag och Torsdag var super, super bra. Tänk om fler lärare kunde vara så otroligt pedagogiska i sitt arbete som hon var, så skulle antalet barn som går ut med låga betyg i skolan minska markant. Hon lärde mig hur man ska räknar bråk, för de hade jag helt glömt bort.

Efter skolan tog jag och Patrik en lunch på stan, så jävla gött!
Nu när jag kom hem så har jag läst klart hela matematik boken och fört anteckningar. Jag känner mig nöjd och kan med gott samvete slappa hela helgen.

På Måndag börjar kurserna i V-ås mindre kul, men det ska nog gå bra de me, tänk positivt
Några positiva saker med lektionerna i V-ås blir att bussen kör oss ända fram till skolans ingång.
Jag och Anna kan passa på att ta en svängom i centrum efter skolans slut.
Vi kan hitta något gott ställe att gå o käka på.

Nu så ska jag sätta på mig vinterjackan, mössan och vantarna och pölsa ut i snöstormen för att hämta hem Felicia.


Så här ser det ut på framsidan av vårat hus.




Just de på söndag är de Alla Hjärtans Dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka söta cupcakes! <3

2010-02-18 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0