En Familjedag

Idag blir det en heldag med familjen, hela familjen Ohlsson, Nilsson.
Nu på förmiddan tänkte vi vara duktiga och åka iväg med alla dessa burkar och flaskor som det blev efter festen. Ni skulle ha sätt, hela vardagsrummet och hela köket, diskbänken och bordet var proppade med öl flaskor, vin flaskor och ett gäng med cider flaskor.
Tror vi har fått ihop 4 stycken willys påsar med mörka flaskor och 3st påsar med ljusa flaskor och 4 stycken påsar med burkar.
Nästa stop blir på Tuna Park där Patrik ska köka nytt hårvax och en ny jacka.
Idag låter jag honom shoppa.
Tänkte att vi skulle sätta oss och ta en fika där me, men det har jag inte sagt till honom än, jag vill ta det säkra före det osäkra om jag Säger det nu, så får jag nog ett NEJ men säger jag de när vi är på plats så blir det nog ett JA.

I eftermiddag åker jag och tränar en timme

Ikväll kommer Mamma och Pappa över och käkar då syrran har slängt ut dom för hon ska ha 18 års fest med 2 utav hennes klasskompisar, ca 40 pers blir dom.


Från Rivals svit 20 /1 -07 då vi förlovade oss.
Det är nästan lika mycket snö som vi har idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0