Nu har jag det tufft

Mina järnceller håller helt seriöst på att brinna upp av stress och ilska.
Jag hatar den här jävla tentan som vi håller på med nu.
(ni får ursäkta mitt språk)
Och idag brast det igen
jag började gråta framför datorn.
Jag känner sån stress över att jag ej ska bli färdig i tid och att den inte ska bli tillräckligt bra för att bli godkänd.
 Jag måste sitta hela långa dagen imorrn med.
Tänk om man kunde vara en sån där pluggis som hade det lätt för sig i skolan
vilken lycka det hade varit i det här fallet.
Kan man önska sig lite bättre järnceller av tomten i år, går det?!.

Godnatt!

Hoppas jag kan skriva ett lite roligare inlägg imorrn.
Det finns en sak som jag kan skriva om =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0