Lördag



Något av det bästa är nog att vakna upp sent på en lördag, jag kunde sova till halv 10 idag. Kommer faktiskt inte ihåg när jag sov så länge sist.
Eller jo, Söndagen efter våran ute kväll tillsammans med Anders och Anneli, då sov vi till halv 12.
Men annars så är det väldigt sällsynt nu för tiden.
Under mina praktik veckor har klockan ringt 06.30 varje morgon *snyft* och stackars Patrik som går upp 05.50 varje dag.
Glömde att berätta att jag fick mer än GODKÄNT av min handledare i går när jag slutade.
Barnen är jätte goa och min handledare är kanon bra jag har haft en sån tur denna gång.

Jag hittade lite julklappar till barnen idag och sen sprang vi in på Åhlens och köpte två par nya ljusstakar. (julstjärnor på fot 199kr st)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0