Hej

Idag är det bara en dag kvar till julafton, thiii tänk att man fortfarande är lika förväntansfull när man snart är fyllda 27år, som man var då man bara var 4-5 år. Det där med att det ligger massa julklappar under julgranen. Jag vill fortfarande ner och klämma på alla och hoppas kunna leta reda på mitt eget och försöka gissa vad det är som gömmer sig bakom julpappret.
Jag tjuv startade min julafton lite redan igår då vi besökte Vila butiken på Tuna Park.
Visste ni att den butiken nu ska stänga ner, Halllåååå säger jag bara vad blir det för butiker kvar här i stan...
jag gillar Vila och har alltid gjort =(.
Nu har dom iallafall 50% på ALLT i butiken
Jag köpte två saker, en tröja och en klänning

Klänningen har kostat 249kr
och den blev min för endast 124.50.
Den ska jag ha på julafton.

Jag hittade ingen bild på tröjan som jag köpte, men det är en typisk Eleonor tröja!

Jag vet inte hur ni är men jag och syrran är alltid nere när juldagsrean börjar.
I år gör vi ett undantag och låter bli för den 3 Januari så åker hon jag och mamma till Sthlm till Kista galleria istället =).
Vilken tur man har som har de bästa mormor och morfar som gav mig 1000kr i julklapps pengar precis. Jag fyller den 1 Januari så känner jag dom rätt så blir det 1000kr till då.
Nu ska jag inte shoppa för 2000kr men känner jag mig själv rätt så kommer det nog bli en heldel shopping iallafall. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0