Hej

Den här veckan mellan jul och nyår för mig är väldigt rörig, jag har knappt koll på om det är Lördag eller Tisdag.
Allt ätande, mat, godis, choklad, glass etc har blivit dagliga intag för mig dom här dagarna.
Vet inte hur ni känner men för mig känns det som en lång helg mellan 24 dec till 1 Januari.

Det här med att springa runt på mellandagsrean i år har inte blivit av.
En blus till mig och 2 skjortor till Patrik är allt, och det är inte likt mig.
Men i år har jag jobbat i mellandagarna och det har även min syster gjort.
(det är gärna med henne som jag går på stan med).
Men snart är det den 3 Januari och då tar jag tåget upp till sthlm tillsammans med min mamma och syster.
Elisabeth har en skada i knät som först ska undersökas sen tar vi tunnelbanan ut till Skärholmen där vi ska shoppa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0