Dom kommande dagarna

Nu börjar de flesta se fram emot att det snart är helg =).
På Torsdagar brukar jag och min kära vän Anna mentalt börjat ställa in oss på att det snart är helg sen att det egentligen är en hel arbetsdag till innan helgen börjar på riktigt är något som jag och Anna gärna inte vill kännas vid.

Den här helgen kommer tyvärr inte bli lika rolig som de brukar vara.
Torsdag= seminarium i V-ås med en examination (typ). Hem fort som satan och skriva på tentan till klockan blir halv 5 då ska min dotter hämtas på dagis. Sen är det dax att fixa kvällsmat.
När Felicia sen har gått och lagt sig klockan 19.00 måste jag ta fram datorn igen och Patrik får sitta med mig och hjälpa mig med tentan.
Fredag= Mycket plugg. På kvällen sen så ska Patrik på firma fest så det kommer blir mysbyxor och en stor påse godis för min del. (om det är någon som har lust att ses så är vi lediga)
Lördag ser lite roligare ut, först så ska jag och Felicia möta upp Erika och Noel så ska vi ta en promenad bort till Munktell där dom har ordnat en heldag för barn. Det ska vara lite olika aktiviteter för barn i alla åldrar.
På Kvällen sen så ska vi på middag.
Söndag= PLUGGA.

Hur ser eran helg ut? 



Det här var förra helgen på våran gård.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0