De klassiska nyårslöftet

Är det någon som redan har börjat fundera på nyårslöften?
ska ni ha några nyårslöften iår?
eller är det överskattat det där men nyårslöften?!.

Jag personligen har inte tänkt att ha några nyårslöften alls i år.
Jag är nöjd med året som har varit och kommer fortsätta på det spåret.
Det jag är stoltast över är hur regelbundet jag har tränat och vilka resultat och fördelar det fört med sig.
Det är ju inte det lättaste, eller hur?
Jag tror att knepet är inte att träna hårdast eller mest, utan se till att det faktiskt sker. Den bästa träningen är helt enkelt den som blir av!
Men jag tror att det är viktigt att man har en målsättning med träningen eller med allt man gör.
Om man ser till att ha målet klart för sig och ängnar sig åt något som man (du) tycker är kul.
Det många gör fel (tror jag) är att de inte prioriterar träningen.
Se till att planera in fasta tider, då det bara är din träning som gäller, man kan alltid hitta en lucka.
Skippa det där Tv programmet som du annars brukar se på Måndag klockan 8.
Jag tror att motivationen är något som föds av att man ser resultat.
Var ärliga mot er själva, kanske är det så att du inte gör det som behövs för att du ska uppnå dina mål.
Var ärlig mot sig själv och gör det du behöver göra. 



*Lycka till!*


Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

Svar. Ja dom är jättefina :) God Jul!

2010-12-21 @ 21:20:31
URL: http://MODEKLOK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0