Trött, trött, är super trött

Efter ett tufft arbetspass på jobbet så är jag äntligen hemma.
Jag måste ändå säga att dagens arbetspass på 10 timmar gick fortare än vad jag trodde det skulle göra.
Förmodligen för att jag står mest i förbutiken nu( det är våran tobaksbutik).
Där inne händer det så mycket mer.
Man ska ha koll på allas raster
kolla växel
se till så vi inte får kassa köer
fixa cigg, snus, Svenska spel, ATG, kross vagnen etc
Man bestämmer helt enkelt vad som behövs göras under dagen
finns ingen chans att man hinner kolla på klockan hela tiden;).
Idag hade det vart roligt och haft en stegräknare för jag har sprungit runt exakt hela dan!.
Man borde Kanske låna Patriks i veckan.
Kommer att jobba 47timmar den här veckan.
Och nästa vecka blir det 37timmar.
Oooo vad jobbet kommer sakna mig sen när skolan börjar igen, tror ni inte det?...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0