Ris eller ros det är frågan?..

Det finns mycket att skriva om, men jag kan inte dela med mig av allt!.
Man kanske borde skaffa sig en blogg till, en som jag inte delar med mig av, till någon. Där skulle jag kunna skriva om allt från himmel till jord. Det skulle kunna bli som den där dagboken som jag hade på mellanstadiet med ett nyckellås på. Alla mina innersta tankar och känslor skulle få leva fritt.

Jag var på en härlig eftermiddagsfika igår, käkade stans godaste, och största sallad och drack en Loka till.
Vi sätt i nästa 2 timmar innan jag blev tvungen att tacka för mig och byta om till träningskläderna.
Efter en heeel vecka ledigt från Gympozz så blev det ett kärt återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0