Ledig!

Jag är ledig idag, undrar vad den här dagen har att erbjuda mig då?.
Jag håller på att tvättar 1 maskin, så hänga tvätt vet jag att det blir.
Jag har ett svagt minne av att jag sa att jag skulle städa lilla toaletten idag =(. 
Bäst att få det överstökat så fort som möjligt. Att Städa toaletter måste vara det tråkigaste som finns, och o freshaste som finns.
(vi har det absolut inte som en svinstiga, det lät nästan så. Jag tycker bara inte om det.)
Vet att jag vid flera tillfällen har sagt att jag ska städa dom varje vecka så det slipper kännas o fresht men jag lyckas aldrig hålla det tydligen.
Runt lunch kommer Patrik hem och käkar med oss, sen kör vi tillbaka honom till jobbet och åker vidare och handlar.
När det är klart så har jag inga fler MÅSTEN idag.
Jag hoppas jag på en fika tillsammans med någon utav mina kära vänner på eftermiddan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0