Jag och pinglan Anna

Vi har en date kväll.
Vi ska till Grappa på en After Work / myskväll vi tänkte ta några glas vin och prata om allt som har hänt under dessa veckor som vi har haft sommarlov.
Under 1 års tid sågs vi i princip varje dag eller så hördes vi på telefon. Men så fort det blev sommarlov så har det tyvärr blivit så att det inte har funnits tid till att ses. Den perioden som jag jobbade var hon ledig, och under mina 4 veckors semester har Anna jobbat. 
Jag ser verkligen fram i mot den här kvällen.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni hade trevligt! Kan tänka mig att ni hade mycket att prata om =)

2010-08-03 @ 17:38:31
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0