Hjälp vad hemskt

På bara några minuter så vände den här dagen från att ha varit en helt vanlig dag på jobbet till en katastrof dag.
Jag blev tvungen att åka hem till en magsjuk man och en dotter som var ledsen och rädd då pappa hade kräkts flera gånger.
Det kändes jobbigt att behöva lämna arbetskamraterna i sticket men vad skulle jag göra...
Innan jag lämnade jobbet sprang jag in för att köpa Coca cola, Proviva blåbärsoppa och kexchoklad.
Nu har jag spritat hela mig, säkert 5 gången, och fler gånger kommer det att bli och så har jag käkat massor av Vitpepparkorn.
Om man ska tro på högre makter så gör jag det idag, jag vill inte, vill inte bli sjuk!.

Myskläderna än nu på.
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du klarar dig och att Patrik kryar på sig nu!

Trist att jag inte kunde komma in och jobba idag.. Hade jag gärna gjort annars! Kram

2010-08-15 @ 16:35:50
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0