Helgen i Sthlm

Då var man hemma igen efter en helt perfekt resa upp till Sthlm och till vårat favvo ställe Söder och hotell Rival.
I fredags hade vi jättefint väder. Vi åt lunch i gamla stan tillsammans med min mamma och pappa.
Sen gick vi igenom alla affärer på Götgatan. Handlade lite smått och gott.
Det var ju väldigt varmt så en och annan öl och cider slank ner på vägen.

Middagen käkade vi på en jätte bra resturnag på Söder. Maten var super GOD!.
Sen gick vi vidare till en pub och tog en öl och tittade på folk. Det är lite skillnad på bargatan i stan och uteställerna på Söder.
Vi avslutade i baren på Rival.





























Idag var vi uppe rätt tidigt och käkade en mycket god och lyxig hotell frukost.
Tur att man inte äter en sån frukost varje morgon.
Sen gick vi upp och duchade och tog en till tur på Söder. Sedan åkte vi in till city där vi strosade omkring, tig något glas vin och shoppade lite här och där.
Sen var det dax att hoppa på tåget och åka hem till farmor för att hämta Felicia.
Vi har bestämt oss för att varje sommar avsluta semestern med att åka upp till Sthlm och ta en sån här lyxhelg bara Patrik och jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm...kan väskan vara från Gekås???

Jag köpte nämligen en likadan där..

2010-08-08 @ 19:41:50
Postat av: elle

Den är från Gekås.

Jag ska åka dit i höst igen billigt är bra=)

2010-08-08 @ 20:33:54
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0