Hej

Hej.
Jag sov gott i natt. Jag höll mitt löfte och gick och la mig kl 21.15 igår.
Somnade nog strax efter halv 10.
Har sovit gott heeela natten
så idag är jag pigg och ska snart lämna Felicia på dagis och sen åka till arbetet. Idag jobbar jag 09-18.00.
Tanken var att Patrik skulle hämta Felicia vid halv 5 då han vanligtvis slutar om dagarna. Men då han är sjuk och behöver sova heeela dan.
(Man blir rätt sliten av att vara magsjuk)
Felicia ska inte behöva gå till kvart över 6, Aldrig!.
Men Patrik får avgöra när han känner sig bättre och vågar sig ut bland folk igen.




Kommentarer
Postat av: Carro

Löste det sig med Felicia och hämtningen sen? =)

2010-08-16 @ 21:03:07
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: elle

Patrik fick sprita in hela sig innan han cyklade till dagis och hämtade henne vid 3 tiden. Pratade med honom på rasten sen och han hade blivit helt slut av att cykla fram och tillbaka till dagis.Inte lätt att vara sjuk inte.

2010-08-16 @ 22:21:54
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: emmelie

att dom släppte in honom på dagis när han är magsjuk? :P man smittar ju i 48 timmar...

2010-08-17 @ 19:47:52
Postat av: elle

Som sagt han spritade händerna och armarna och sen gick han bara in och hämtade henne. Jag vet oxå att det är 48 timmar som räknas men då jag jobbade till 18.00 så tyckte vi att det var okej. Självklart ska man vara försiktig och absolut är det 48 timmar som gäller!

Vem emelie frågar;)?

2010-08-17 @ 20:47:50
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0