Harrys

Jag la ner kameran i väskan igår, men jag glömde bort att jag hade med mig den och det slutade med att det bara blev ett kort taget igår.


Vi möttes upp utanför Grappa igår.
På Grappa har dom stans godaste pizzor. Vi delade på en räk och kräftskjärts pizza med Aioli på.
Till det blev det 1 cider för min del.
Plus 2 till sen.

Senare gick vi bort till Harrys
Tisdags party på Harrys som betydde väldigt billig alkohol fram till klockan 23.00.
En cider kostade 23 kr jag köpte 3 st.
En drink kostade 43 kr så det blev en sån me.

Tack anna för en trevlig kväll.

Idag mår jag lite si sådär är inte bakis men jävligt trött.
Som mamma är man inte lika tuff längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0