Fredag den 13:e

Fredagen den 13:e, Hahaha Oooo! Tror ni på sånt? Det gör inte jag.
Samma med horoskop som finns i alla tidningar. Jag läser dom ibland men tror inte alls på det som står i dom.
För att i alla år som jag har läst mitt horoskop, så har det aldrig vissat sig stämma.
Det är ju ett fritt land vi lever i så alla får ju tro på vad dom vill =).

Igår kväll hade jag stängningen på jobbet igen.
Vet inte vad det är, men tiden går mycket fortare nu förtiden än vad den någonsin har gjort tidigare på jobbet.
Kan det va för att jag har börjat plugga (och vet vad jag vill göra får något?) eller är det att man har fått riktigt bra arbetskamrater.
Eller kanske är det för att jag har nya arbetsuppgifter nu än tidigare.
Jag anser att det finns mer för mig att göra nu när jag inte längre sitter så mycket i kassan utan är mest inne i  förbutiken.
Igår började jag 15.00 och hade stängningen så då slutar man 21.15
Igår när jag började möttes jag av Jaanas goa skratt, det blir så mycket roligare att starta ett arbetspass när alla är glada.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0