Arbetsmyra???...

Idag var min första riktiga arbetsdag på jobbet efter 4 härliga semester veckor tillsammans med min familj.
Det har varit full fart heeela dan från 10.00 till halv 7 då jag stämplade ut och tackade för mig.
När det fattas folk i kassorna får vi andra dubbelt så mycket att göra.
Så idag har det varit MYCKET HELA TIDEN.
Oh Imorrn ska jag på´t igen, då kör jag ett 10 timmars pass.
Sjukfrånvaron i kassalinjen gör att vi andra blir tvugna att köra hästpass.
Det är okej att jobba sånna pass om det bara BLIR enstaka gånger.
Sen har jag så svårt att säga nej när dom frågar om jag kan stanna längre eller komma in tidigare till jobbet.
Man vill ju visa sig från sin bästa sida.
Och inte sätta andra i skiten.
Min arbetsvecka kommer se ut ungefär såhär:
Måndag 10-18.30
Tisdag 10-20
Lördag 09-19
Söndag 09-19
Jag räknar med att jobba onsdag, torsdag och fredag me.

Jag hade en tränings kompis idag
Sandra fan du var grym
Vi ses på Onsdag igen =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0