Vilken rysare

Guif klart för SM-semifinal!

Guif tog sin elfte hemmaseger när man vann över Drott med 29-24
Guif säkrade SM-semifinalplatsen på Söndagseftermiddagen inför 2 514 åskådare som bjöd på en härlig slutspelsstämning 

Vilken stämning det var i sporthallen i går eftermiddag, oj oj oj säger jag bara.
2 514 stycken i publiken och ALLA hejjar på Guif ni kan förstå att man får ståpäls när alla i publiken rester sig upp sista minutrarna för att då är segern klar.


Jippiiieee glad som attan gick jag bort till träningen och avnjöt ett Body Attack pass på 1 timme.

Tidigare på dan igår var jag på stan med mamma och Syrran
Där hittade jag lite av varje tex så skulle dom här plaggen tillsammans bli riktigt snygga ihop






Tillsammans med ett par ljusa jeans från Gina.


Nu måste jag sätta fart för snart kommer Annica på en förmiddagsfika!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0