tänk vad solen kan....

Vilket underbart väder vi har haft idag

Jag känner mig genast mycket piggare
gladaren
mer sugen på vad livet har att erbjuda mig
jag känner kärlek

är väl solen har tittat fram så är jag oxå väldigt snabb med att gå igenom min garderob för att se vad som finns i den och vad jag anser är som FATTAS i den. 
Idag var jag på stan med min kära vän Anna (på våran lunch rast) och bara av en ren slump hamnade vi inne på Gina där jag genast hittade ett par ljusa jeans för 399kr
som snart skulle bli mina


 Sabrine JEANS low waist skinny leg
W27
L32

När jag ändå var igång med att prova byxor så bestämde jag mig för att ge dom vita jeansen som jag har haft i  min garderob en längre tid
dom har varit för små




CROCKER COBRA a star was born
från JC ca 700kr
W 26
L 32

Nu slipper jag köpa nya

Jag åkte och hämtade Felicia från dagis strax efter halv 3 idag, vi tog bilen bort till stan igen för att möte upp min syster.
Syster och jag hade bestämt att vi idag skulle beställa skor från IT.



Jag ska ha de vita converse skorna som är längst ner här på bilden
och syrran ska ha i svart och i blått
660kr för 3 par fatta vad billigt!!!!

Nästa vecka får jag hem skorna som jag beställde från H&M =)

Förutom att shoppa och provat kläder idag
så har jag oxå pluggat
Vi ska ha en muntlig redovisning imorgon för resten av klassen på de tema arbete som vi under 1 månads tid nu har arbetat med
Vi har rå pluggat på vårat framträdande

Med det så säger jaq fortsatt trevlig kväll på er allesammans





Kommentarer
Postat av: sss

ofta dina converse var så billiga. var köpte duuuu???

2010-04-13 @ 19:30:04
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: malin!

ja, vart?? :)

2010-04-13 @ 20:47:52
URL: http://nyamalin.blogg.se/
Postat av: Carro

VAR kan man köpa tre par converse för 660 kr?! :o :p

2010-04-14 @ 21:43:00
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0