Uppdatering

Nu har det varit dåligt med uppdatering från min sida.
Har dock haft fullt upp hela helgen.
Igår jobbade jag mellan 07-14.30 sen åkte jag raka vägen till träningen som började kl 15.00.
Hemma igen 16.30 då badade jag och Felicia alldeles för länge.
Maten var dukad och klar vid kvart i 6 det bjöds på lassange och ett glas rött till det, mums!
Vid halv 7 tiden gick vi över till grannarna.
Deras äldsta dotter hade bakat en äpplepaj som de ville bjuda oss på.
Vi tog några glas vin och killarna drack lite whisky.
Det är alltid lika trevligt och lättsamt att umgås med dom och barnen dom leker så fint tillsammans.

Idag så har vi varit ute hela förmiddan.
Jag och Patrik passade på att sortera lite i förrådet medans barnen cyklade, gungade, blåste sopbubblor, och lekte i sandlådan.
Nu är nästan allt som jag ska ha med till loppisen nästa Lördag färdig märkt och färdig packat.

Klockan 16.00 i eftermiddag sänder dom Guifs bortamatch på Kanal 1 och självklart så ska jag och Patrik titta på den.

Jag har lånat två filmer av pappa som vi tänkte försöka titta på
2012
och The Box

Någon som har sätt dom två redan?

Ikväll blir det 2012
herregud den är 2½ timme lång
tur att Felicia lägger sig redan 7 halv 8.
Vi måste börja titta innan klockan 8, annars blir det för sent för mig.
Jag måste ligga i sängen senast 22.30 för att orka upp imorrn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0