Tussilago

Igår eftermiddag gick jag och Felicia ut och plockade lite tussilago









Vi bestämde oss sedan för att åka och lämna dom till mormor.

IDAG:
Idag slipper jag åka in till skolan,
istället så gäller det att plugga hemifrån.
Vi beslutade igår eftermiddags att alla skulle få stanna hemma, men att man då skulle läs i några böcker och skriva ihop de som är relevant till våran litteratur del i tema arbetet.
Så efter jag har lämnat Felicia idag på dagis
ska jag plocka fram böckerna och se till att få ner det viktigaste på datorn.
Ser verkligen inte fram emot det alls
är såååå trött på att plugga nu
kan det inte bli sommar lov snart.

Om det är NÅGON som känner för en fika på förmiddan/ tidig eftermiddag så är jag PÅ, på de=)
Skicka bara över ett sms=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0