Godkväll

Så var entligen den här dagen slut
det ända som återstår är bara:


Vi ska se den ikväll, så fort Felicia har somnat
som är om ca 1 timme

Jag ljuger om jag säger att jag inte har varit seg idag
visst det blev inte så sent igår,
men kroppen visar tydligt att några cider, 1 glas vin och groggar efter kl 24.00 inte är vad min kroppen vill ha.
Sen sover jag så grymt illa på natten
Gör ni med de?
När jag var yngre och man var ute varje helg

somnade jag alltid som en stock och vaknade upp typ 10 timmar senare i samma ställning som när jag somnade
konsdigt.

Ajja lite alvedon och en massa vatten så klara man av en heldag ute med grannarna (städa gården)
och åka och stor handla på Willys inför nästa vecka.

Vårstädning:



Felicia hon var redo långt innan jag var de
Dom här solglasögonen fick hon igår av en av de flickor som bor här i huset
och dom har hon haft på sig sen dess,
hon älskar dom och går runt och säger:
Felicia Cooling

Så söt.

Medans vi alla krattar, soppar etc
så leker barnen på gården
rätt mysigt faktiskt
om man inte var trött och lite bakis då.



Min sambo han städade och soppade ur vårat garage


medans jag städade på framsidan

Längtar tills jag kan ta fram våran fina vita sommarkruka igen



och så här ska det se ut i sommar






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0