Rast

Klockan är kvart i 3 och jag sitter i skolan och väntar på sista lektionen.
Det känns tungt att behöva ha lektion så sen på eftermiddan.
Det man vill göra idag är ju att sätta sig i solen och ta en kaffe med några vänner.

På våran lunch kilade jag och Anna ner på stan... som vanligt=)
Vi hamnade inne på H&M
vilket är ganska farligt att göra
det slutar oftast med att plånboken åker fram och man blir några hundralappar fattigare.
Självklart så blev det så idag me.
Jag köpte dom här vita skorna.
 



Det blev även det här läppglanset för 39kr



Jag har glömt att berätta att vi har blivit godkända på Tema 1
Yessss!
Lärarna sa att våran muntliga redovisning var mycket bra! Pga att vi inte hade läst innantill.
Vi använde oss inte av stödlappar överhuvudtaget.

Idag slutar vi kl 16.00
då åker jag direkt till jobbet
ska arbeta mellan 16.30-20.30 ikväll.

Jag är sedan ledig ända till på Lördag, då kör jag långpass: 10.45-20.00
tydligen så ska det vara jätte fint väder då me =(.
Jiippiieeee
NOT

Nu måste jag plugga vidare
Det var jävligt skönt med lite rast!
Vi hörs imorrn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0