Påskharen

Idag kom påskharen hem till oss med påskägg till barnen.
Det är första året som Felicia får ett påskägg med godis i, hon börjar bli så stor nu så jag tycker att det är helt okej och ge henne ett litet påskägg med en liten chokladbit i och några lösgodisbitar.

I förmiddags var vi på växtriket och köpte blommor till den stora krukan som vi har på framsidan och till blomlådan utanför köksfönstret.

I eftermiddag ska vi hem till farmor på påskmiddag.
Patriks lillasyster Linda är hemma över påsk så det ska bli roligt att träffa henne en stund.
Linda har flyttat till Göteborg så det blir inte så ofta som vi har möjligheten att få träffa henne sen hon flyttade dit.

Förra årets påskhelg i bilder:

Hemma hos mamma och pappa.
Pappa och Patrik



Felicia och moster


Min far




Patriks syster och hennes dotter.
Felicias faster och kusin


Patriks lillasyster som nu bor i Göteborg


Det var jätte varmt förra Påsken så här sitter jag på farmors loftgång


Farmor och Felicia

Jag sätter upp årets påskbilder under helgens gång.

Idag cyklade Felicia för första gången
hon var jätte duktig


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg, glad påsk.

2010-04-02 @ 20:06:36
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: Carro

Glad påsk! Hoppas ni får en trevlig helg! :)

2010-04-02 @ 22:26:03
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0