Mina fina vänner och jag

Igår kväll mötte jag upp Michaela och Malin utanför Papas Tapas vi hade bokat bord klockan 17.00.
Deras mat är helt underbar, de bästa är deras klyftpotatisar med aioli.
Jag beställde in husets
och michan
o Malin beställde in 3 små rätter





Mums

Efter middan gick vi vidare bort till Nybron

Vi pratade gamla minnen
skrattade
flummade
och drack drinkar





Michan och Malin



Jag och Malin
När klockan hade närmat sig halv 12
så beställde Malins bror och hans kompisar in det här till oss
efter 5 cider och ett glas vin så kanske inte det här var det bästa att börja dricka vid 24.00 tiden





Vi avslutar denna kväll med några groggar

Nu ska jag ut och vårstäda med grannarna
är inte så pigg på det men det är bara och bita ihop.

Tack tjejer för en toppen trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Leonora

mmm...vilken kväll! avis! vi får se till att festa vi med...kram kram

2010-04-25 @ 19:23:01
URL: http://lolileonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0