Kalas bra...

Idag har vi grattat Felicia som fyllde 2 år i Fredags

Felicia sov riktigt länge idag ända till halv 8 så jag började känna mig lite stressad vid 08.00 då vi klev upp ur sängen.
Frukost på stående fot
sen ställde jag mig och bakade Felicias tårta
medans Patrik sprang runt med dammsugaren stodd jag i morgonrocken och vispade grädde
Felicia hon satt snällt på sin stol i köket och käkade sin frukost.

Vi hade sparat det stora paketet från oss (mamma och pappa) den ville vi att hon skulle få öppna idag.
Hon blev jätte glad och skulle genast leka med den.
Jag hade tänkte att hon kunde stå och plocka lite med den som den var
men hon hade ju redan fattat att man skulle använda vatten till
så det var bara att ta av henne kläderna och ställa in hela paketet i duschen så fick hon stå där inne och plaska bäst hon ville.



medans hon roade sig med det
höll jag på med


Jag äter inte grädde så det är därför den ser ut som den gör =)


Felicia väntar på att gästerna ska komma


entligen kom dom



Det var pappa som fick ta paketen


Sen började det roliga













Hon fick så mycket paket och så mycket fina kläder

Den bästa presenten (som hon verkar gilla bäst) den fick hon av sin gud far och hans fru





Den present som var allra läskigast den fick hon av mormor och morfar


Den låter när man kör den, det var de som hon tyckte var läskigt så den lär hon inte vilja leka med om inte pappa plockar ur batterierna.

Sen blev det tårta, bullar och kakor















Kommentarer
Postat av: Carro

Lät som hon fick ett trevligt kalas med roliga presenter! :)

2010-04-19 @ 11:14:15
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0