Jippiiiiieeeeeeeeeeee



Ni som brukar läsa min blogg vet att jag länge har pratat om dom här skorna som ni ser på bilden, MEN att när jag skulle beställa dom så var de SLUT.
Nu visar det sig att det har kommit in återköp på dom i storlek 38, jag har storlek 38-39 beroende på vad det är för sko.
Nu chansade jag på att storlek 38 ska passa för jag vill verkligen ha dom här skorna 199kr det är ingenting.
Skulle det nu visa sig att dom är för SMÅ så lägger jag ut dom HÄR på sidan så kan ni som har storlek 38 och tycker dom är lika snygga som jag gör, få chansen att KÖPA dom av mig.
Skorna kommer att komma V. 16 så det är i slutet på April =(
Håll koll.

Byxorna som flickan har på sig köpte jag förra veckan och de ser ju ut att passa perfekt till skorna =)



Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken tur att du får tag i dom, hoppas du kan ha dom! Kram

2010-04-03 @ 21:02:19
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0