Jag klarade den

Vilken lättnad
jag klarade tvären tentan
jag blev Godkänd!
jag hade ställt in mig på att få göra om den

Jiippppiiieeeeee jag klarade mig!

Idag är jag ledig och jag borde fira men istället är jag sååå trött och slut efter ha varit vaken till och från hela natten.
Felicia hostar så mycket på nätterna nu så igår hostade hon tills hon kräktes två gånger.
En gång på dan när farmor var barnvakt och en gång i natt.
Tycker sååå synd om henne
Hon har ju inte lärt sig hur man gör när man snyter sig utan hon drar ju in allt snor hela tiden
och tillslut så kommer det upp =(

Idag hade jag tänkt att vi skulle käka lunch på stan och bara mysa, men istället sitter jag här framför datorn i mysbyxor.
Inte riktigt som jag hade planerat det


Igår eftermiddag var jag inne och jobbade i några timmar, då fick jag även en tid imorgon som jag ska jobba
Kanske inte den bästa tiden men vad gör man: kl 07.00 till 14.00
Det finns 3 positiva saker med den här tiden
* Pengarna så klart
* Jag slutar tidigt och kan vara hemma med familjen på kvällen
* Jag hinner till träningen som börjar kl 15.00





Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du klarade tentan och bra med jobb! =)

Hoppas Felicia mår bättre snart och slipper hostan.. Låter jobbigt för henne.. Kraam!

2010-04-11 @ 21:14:48
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0