Jag fick ihop mer än vad jag trodde

1700kr
Sålde jag för idag


Nästan alla tavlor
hur många klänningar som helst för 20kr st
tröjor och bodys 10kr st
Jeans 20kr st
Temuggar
glas
regnställ
skor
Cd Spelare
En tjock TV
kuddar
Barnleksaker
och lite annar smått och gott

1700kr är inte så illa tycker jag
Istället för att det hade stått i vårat förråd och tagit plats
Jag och Michaela ska stå nästa år med
Så nu blir det till att gör en Loppis hörna i förrådet där man kan samla grejer till höst loppisen

Jag tycker det var jätte roligt
men är sååå trött nu
medans Felicia satt och kollade på barnprogram och Patrik lastade ur bilen passade jag på att vila en lite stund på soffan

Snart så ska jag göra pizza med räkor och skinka på.

Ikväll ska vi kolla på filmen The Box 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0