Härliga Måndag

Vilken otroligt bra start det har blivit på denna vecka.
Idag är det strålande sol ute man möter folk med ett leende på läpparna, entligen är våren här på riktigt.

Idag gick jag bort till UKK och hämtade ut min tvären tenta
som jag blivit GODKÄND i.
Språk, pedagogik, matematik, och tekniken blev jag gokänd i
det enda som jag fick U i var Naturkunskapen, vilket var väntat.
Är super nöjd med resultatet!

Idag blev jag och resten av gänget i basgruppen bjudna på lunch hemma hos Frida.
Pasta sallad med kyckling
Ännu ett tecken att det är snart är sommar.
Då kall mat som pasta sallader står högt upp på min lista när det är varmt ute.
Hon bjöd även på bullar, kakor och tårta
duktig som jag var så tog jag bara en kaka
nu måste jag börja tänka på att inte proppa i mig allt för mycket..
bikinisäsongen är ju snart här igen.

Vi slutade vid 2 tiden och jag åkte till förskolan för att hämta hem min lilla goding
på vägen till dagis ringde jag till pappa och bjöd över honom på en kopp kaffe.
Då det var så varmt idag tänkte jag att Felicia kunde få ha sitt nya vårställ på sig.

Mamma ska alltid fota
och det tycker hon INTE om




Morfar och dera hund Bella kom över och vi tog en fika ute i solen.







Vid halv 5 åkte vi för att hämta hem pappa
Hemma sen slänger jag fram tentan och ber Patrik ta en kopp kaffe så jag kan läsa upp vad det är som jag har åstakommit =)

Nu ska jag åka och träna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0