Halv dag

Idag blev det visst bara en halvdag i skolan

anledningen till det är:
Anna är fortfarande bakis efter en helt galen natt i limosin i Lördags
Peter är seg
Frida är trött för att det är Måndag
Jag känner mig helt oseriös
Vi saknar en i basgruppen
Det ända jag var intresserad av att höra var när Anna berättade om sin natt i Lördags kväll.

Jag och Anna bestämde oss för att gå ner på stan en liten stund efter lunchen.
Ibland är det bara sååå skönt att komma bort från skolmiljön.
det slutade med att jag köpte en tunika på Gina
och Anna slog till på en as läcker party väska.

Tillbaka till grupprummet i skolan
tittade vi på klipp från you tube
Hur oseriöst är inte det?
Det var dax att gå hem helt enkelt.

Vi bestämde att tills imorrn ska alla ha läst något i de litteratur böcker som vi har valt ut till detta tema arbete.
Nu visade det sig att jag inte har någon av de böcker som jag hade bestämt mig för att läsa hemma.
Den ena hade jag lånat av en tjejkompis och tydligen redan lämnat tillbaka
den andra har jag lånat ut till en tjej kompis som går terminen under mig.

Nu ska jag gå ner och göra Keso kaka
typ mellis/ lätt kvällsmat
Man vispar 4 ägg tillsammans med lite salt och ½ dl Socker i en skål
sen tar man och blandar i 1 dl mjöl (jag har dinkel mjöl då jag ska försöka vara nyttig ett tag framöver)
Sen häller man i 500g Keso
2 dl gräddfil
1 dl hackade mandlar
Gräddas i 175 grader i ca 1 timme
serveras med bacon eller sylt.
Jag tycker det är jätte gott

Idag ska jag försöka mig på ett dubbel pass på gympozz
Först Body Attack och sen ett Body Pump pass

Bikini säsongen 2010 är snart här 
Inte för att jag tror att jag kommer se ut som Brittan till sommaren precis
men 3 kg lättare har jag bestämt mig för att bli.
mitt mål är att väga 52kg
och Patriks mål är att väga 78kg
han har verkligen varit jätte duktig och har redan gått ner 9kg
Det är så mycket lättare om man kan göra det tillsammans med någon
då peppar man varandra
Vissa tror säkert att nu kommer hon sluta att äta
Nej, nej så är det absolut inte!
jag och Patrik käkar GI
=
Inge vanlig pasta
(fullkorns pasta/ dinkel pasta går bra)
Inge potatis alls
Inge godis
choklad
eller glass på ett tag bara yoghurt glass
den är jätte god!
Inga smörgåsar
om det inte är
GI bröd eller Dinkel bröd, det går bra.
Lätt yoghurt till frukost med musli utan socker i
Mellis 2 gånger om dagen
kvällsmat
och en frukt på kvällen

Att äta GI är inte alls speciellt svårt eller jobbigt
det finns hur mycket som helst man kan käka
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0