Fredag morgon

Här sitter man i morgonrocken och vill inget hellre än att hitta på något idag
då jag är LEDIG
resten av MDH skriver Sals tentor
Men som alltid när jag är ledig och har några timmar över så är redan alla andra upp bokade med annat
det slår ALDRIG fel

Det får mig och bli ledsen =(
Jag älskar att träffa mina vänner
fika
snacka
skratta
bara få vara
det är ju helt j-vla underbart

Vi får väll se hur förmiddan slutar
som det ser ut nu så blir det morgonrock, toffs mitt på huvudet
och noll smink

I eftermiddag från klockan 16.00 så befinner jag mig på arbetet
En lagom rolig fredags kväll med andra ord.


Där emot imorgon kväll
så ska jag ut och äta med mina goa vänner Michaela och Malin
vi ska käka på ett av stans absolut godaste ställen
nämligen på Papas Tapas

Här är två bilder på oss tillsammans i våran gamla lgh på Smedje gatan
bilderna är tagna -06
bilderna talar för sig själva




Vi kommer att få minst lika trevligt imorgon kväll det vet jag.
Bildbevis på det de kommer =) 

Gårdagens match i Sporthallen slutade med sorg, efter många jubel och lika många besvikelser
så förlorade vi med två bollar
Man var rätt sänkt igår när man lämnade matchen
Nu MÅSTE dom vinna nästa match annars är det
tack och hej
vi ses nästa år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0