Finbesök

Igår kväll fick vi finbesök av familjen Dagarsson.
Eftersom det fortfarande var fint väder bestämde vi oss för att ta med fikat ut till våran lekpark på gården.









Dom hade jätte roligt.

Som mamma så känns det alltid bättre när man vet att barnen har fått varit ute och lekt en liten stund varje dag.
Så Det var bara att bit i det sura äpplet och låta dom leka ute en stund.
Efter 45 min gick vi in. 

Felicia och Olivia var mest uppe på Felicias rum medans vi föräldrar satt i soffan och moffade fika bröd.

Den här Påskhelgen har jag inte gjort annat än och ätit godis, käkat fika bröd och glass
nu får det vara slut på allt moffande för min del
ikväll är det träning direkt efter Guif matchen i Sporthallen kl 16.10.
Sen börjar dagarna bli som vanligt igen frukost, mellis, lunch, mellis och kvällsmat på samma tider som vanligt, min kropp mår jätte bra när jag äter regelbundet.
 
Imorrn så ska jag träffa mina klasskompisar igen, tänk det har gott hela 4 dagar sen vi sågs sist.

IDAG
 Ska Patrik och med pappa och byta till sommardäcken
vi ska laga köttfärslimpa till lunch (längtar redan)
Är sugen på och ta en fika oxå.. men har ingen bokad än
Lämna Felicia hos farmor vid 14.30 åka bort till Sporthallen för att se när Guif tar hem segern igen!! =)
Går sedan direkt till träningen
Kvällsfika
sen sova

Jag höll på att bryta ihop när Felicia vaknade kl 06.00 idag, är såå sjukt morgontrött av mig så för mig är det nästan omöjligt att kunna kliva upp kl 06.00
vi tog med henne in till oss med förhoppningar på att hon skulle kunna somna om, men det gick inte
så Patrik var så snäll och gick upp med henne
Jag fick sova till klockan 08.00 

Nu ska jag käka lite yoghurt och flingor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0