Felicia

Idag köpte jag faktiskt ingenting till mig själv på stan, istället fick Felicia lite kläder

Här är några utav de plagg jag köpte till henne



KappAhl 129 kr
men den jag köpte är i en annan färg

Den här är från Lindex


Byxorna likaså



Vi mötte upp min vän Carro på stan
tyvärr var hennes lilla tjej Maja på dagis
Efter några timmars shopping
gick vi och käkade lunch
jag tog en lassange med mycket sallad till
Felicia hon tryckte i sig 3 stora pannkakor

Vi hade jätte trevligt som vanligt när vi ses
vi båda skulle åka och arbeta på eftermiddan
hon på Willys i stan 
och jag på Willys i Folkesta



  


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för idag! Jättefina kläder du köpte till Felicia! :) Får vi göra om snart igen! Kanonställe att luncha på jue! Kram

2010-04-23 @ 22:54:19
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0